donderdag 7 juli 2016

LO inlijsten...

Hoi!!

Met de laatste Scrap everyDEE wilde ik wat anders doen. Omdat ik de laatste tijd wel vaker op deze manier LO maakte, leek het me leuk om dat met dit pakket ook eens te doen. Een LO op kleiner formaat, en deze inlijsten.


De foto vond ik op Pinterest, en vond ik mooi passen bij de Pebbles die in het pakket zaten.


Omdat de foto al vrij druk is heb ik de LO strak en rustig gehouden.
Tekst heb ik gemaakt met die-namics van My Favorite Things.


Met de Uni-ball pen wit heb ik een kader op de foto kunnen maken.

Er zaten heel gave stempels bij van Every Dee stamps, en daar heb ik met de nul een randje gestempeld. Rechts het blauwe randje naast de foto heb ik zo gemaakt. Zo kun je dus nog meer met de cijfers. Grappig toch!

Gewoon weer eens een andere kijk op scrappen ;-)

Vandaag komen de pakketten van de iDEE&post aan, en volgende maand komt alweer het nieuwe pakket van Scrap everyDEE uit. Leuk allemaal!!

Fijne dag, groetjes Cornelie




5 opmerkingen:

  1. Wat gaaf en origineel! Zo maak je je eigen kunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gedaan! En die details: super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat mooi en origineel! Mooi ook dat subtiele lijntje eromheen en die decoratieve 'o' vind ik geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen