donderdag 21 juli 2016

Nieuwe spulletjes!

Hé hallo!

Heerlijk als er weer nieuwe spulletjes binnen zijn, en ook zo leuk om daar da mee aan de slag te gaan! Het eerste waar mijn oog op viel waren de nieuwe Pebbles, en O, daar heb ik een zwak voor, en gebruik ze graag op mijn kaarten. Ik kreeg ook regelmatig de vraag waar ik deze kocht, en kijk nu, gewoon in de collectie van 'Every Dee Creative Stuff'! Te leuk!
Deze vielen dus gelijk in m'n mandje!


Deze kaart is gewoon ontstaan, zoals dat wel vaker bij mij gebeurt. Gewoon ergens beginnen, en er groeit vanzelf wel iets! (Meestal dan hè!)
Naast de Pebble ook nog strass steentjes, enamel dots, dew drops, en sequins gebruikt. Zo wordt de bloem ineens een eye cather!


De tekst 'Celebrate' is van de nieuwe collectie van 'Sugar Pea'. Ook al allemaal zo leuk! Deze komt van de set 'Celebrate All the Things', en is echt een must have met verjaardag teksten!

Met de tekst heb ik eens wat anders gedaan. Eerst de tekst gestempeld, en daarna de tekst in een andere kleur met de bijpassende 'die' uitgestanst, en deze gehalveerd. De onderste helft op de gestempelde tekst geplakt, en zo is net of de tekst even in de verf is 'gedipt'. Wel een een puzzeltje hoor met alle losse stukjes, maar ik vind het het resultaat dan wel weer waard.

Er is nog meer, maar alles op zijn tijd ;-)

Fijne dag nog,

groetjes Cornelie

11 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf kaartje. Die kleuren, die bloem en wat je met het stansje/stempel hebt gedaan....zucht...ik zou willen dat er bij mij weleens iets Zomaar ontstond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en inspirerend kaartje Cornelie, de pebbles zijn leuk!! Mooi verwerkt op die bloemenstans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Ik heb echt even moeten kijken en goed moeten lezen, want het lijkt net of je iets met vellum hebt gedaan. Hoe bedenk je het! Ontzettend gaaf!
    Ook de pebbles zijn prachtig en hoe je ze gebruikt hebt natuurlijk ook.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat je dat zeg, Vellum, idd, nu ik er weer naar kijk...brengt me weer op een idee ;-)

      Verwijderen
  4. Dit ziet er gaaf uit! Ik dacht eerst dat je twee kleuren ik had gebruikt, maar zo met papier is het heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi. Ik dacht ook aan Vellum, wat een klusje, maar het resultaat is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! Mooie details zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er ook een zwak voor, net als al die ander mooie accentjes op je bloem. Mooi kaartje!
    Ik dacht ook aan vellum, maar nee, je hebt iets anders gedaan en wat een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart! Mooie nieuwe spulletjes inderdaad en erg leuk gedaan zo die bloem! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cornelie wat jij allemaal maakt; ik ben hier wég van. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen