donderdag 28 juli 2016

Nog meer kaartjes op DD....

Hé hallo, gezellig dat je er weer bent op DEE day!

Nogmaals de stans van Sugar Pea 'celebrate' gebruikt. Dit keer voor een jarige jop.
Het cirkel gedeelte met de uitgestanste ster maakt ik al bij Miranda, toen Judith en ik een dagje gezellig langs gingen, maar thuis de kaart verder afgemaakt.


De cirkel van de embossingmal kwam er net mooi onder vandaan, en gaf net dat beetje extra!
Het ruitjes papier is van Lawn Fawn, super kleurtjes!
Deze kleurtjes weer terug laten komen met de sequins.


'Time to' in de ster gestempeld, en 'celebrate' uit Cardstock gesneden en er bovenop geplakt.
Hoekjes van de kaart afgerond. Dat doe je heel makkelijk met de Corner Chomper.
Meer was niet nodig ;-)

En we hadden nog een jarige, daar heb ik ook een kaartje voor gemaakt.


Ik heb de nieuwe Blue Print 30 van MFT gebruikt. Met deze die namic krijg je eigenlijk een klepje wat open kan. Maar dat wilde ik niet, maar ik wilde deze vorm wel graag gebruiken. Na het uitsnijden heb ik de mal onderste boven gelegd en nogmaals uitgesneden, zo snijd je die rand ook door, en krijg je een kader!

We, Miranda, Judith en ik, zijn alle drie met dezelfde schets aan de gang gegaan.
Dat was deze;


Leuke schets!



De set  met labels ook van MFT gebruikt, deze blijf ik gaaf vinden!
Bloem ook van MFT, en de papiertjes van Fancy Pants 'Life is Beautiful'.
Sequins, knoopje, touwtje... en op de post!


Wens jullie nog een fijne en vooral creatieve week!

Groetjes Cornelie



8 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaartjes, erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze gaaf! Mooi die embossing rand, welke mal is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, Cornelie! Erg knap hoe je naar aanleiding van de schets je tweede kaartje hebt gemaakt. Sprekende kleuren ook. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide kaartjes zijn super; maar de eerste is favoriet! En in het echt nóg mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer genieten! heel leuke en mooie kaartjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes! De eerste is mijn favoriet, gaaf met die cirkel en de ster! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen