donderdag 18 augustus 2016

IJsje voor een prijsje.....de uitslag

Hoooooi,

Na een paar heerlijke weken vakantie, was het afgelopen maandag weer tijd om aan de slag te gaan. Het begon meteen goed want er waren flink wat orders binnengekomen naar aanleiding van de zomerkorting, en de nieuwe Scrap EveryDEE moest worden ingepakt en verstuurd. Ik was weer heel snel gewend haha.

Tijdens mijn vakantie liep de IJsje voor een prijsje challenge af en jullie willen nu natuurlijk wel eens weten wie er heeft gewonnen. Dit is onze top drie in willekeurige volgorde:

- Colien - 

- Rhodé -

- Evy -

En de winnares is geworden.....EVY!

Van harte gefeliciteerd Evy. Je mag een stempelset van EveryDee uitzoeken in de webwinkel (laat je me even weten welke je wil hebben?)

Geniet van het mooie weer!

Groetjes,
Miranda

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat ik in de top 3 sta! En Evy: van harte gefeliciteerd! Terechte winnaar, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ik zit hier met open mond te kijken! Ik zag in mijn blogroll het prachtige kaartje van Colien staan en dacht: ja, die had ik ook gekozen! Tot ik natuurlijk de tekst begon te lezen. Wat een leuke afsluiter van mijn vakantie! Ontzettend bedankt! (Mailtje komt eraan ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat mijn kaartje is gekozen, dankjewel! Evy, proficiat met je leuke prijs, jouw ijsjes-kaart is (ook) erg gaaf!
    grtz. Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige top 3; Evy gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke variatie! Gefeliciteerd Evy!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen