dinsdag 16 augustus 2016

Inspiratie DEEnsdag: Scrapbook layout Elle's Studio

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

De kleuren en dessins van Elle's Studio Sunny Days vind ik zo leuk! Een lijn met speelse elementen in geel, blauw, rood, oranje en groen.


... passend bij het fietsje en de helm van deze kleine kanjer


Kleine details met word labels en sterretjes.

Hier word ik vrolijk van.
En jij, waar word jij vrolijk van? Van welke kleuren en prints hou jij?

Ik wens je een Good Times DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke pagina, heerlijk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal jouw stijl. Sterren en hartjes.
    Mooie layout.
    Waar ik van hou in kleuren, vast bekend, groen/bruin/oranje tinten. En papierprint, dat is een moeilijke. Ik heb nog even gekeken in mijn voorraad en dan kom ik toch uit op de kleurtinten wat ik leuk vindt en de printjes...Er is altijd een printje in een papierblokje wat ik niets mee kan, dat is met al die vakjes met printjes in het klein met teksten enz. Maar voor de rest probeer ik er altijd wat van te maken. Zolang het afdrukje maar mooi combineert met het papier. Ik heb niet zo specifiek printjes dat ik daar mee moet gaan werken.

    BeantwoordenVerwijderen