dinsdag 2 augustus 2016

Inspiratie DEEnsdag: Shine - EveryDEE Creative Stuff

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Hoe ervaar jij de zomer? Ik wordt altijd blij met warme zonnestralen op mijn huid, een warme bries en een strakblauwe lucht. Niet te heet, maar lekker warm, jurkjes en korte mouwen - heerlijk!

Mijn favoriete tijd van het jaar is de lente, toch geniet ik ook enorm van lange zomeravonden, het buiten zijn, eten op de veranda, de zon...

Zonnig is ook het vel design papier uit iDEE&post. Zeer geschikt voor een 'stralende kaart':


en weet je wat er zo bijzonder aan is?
Het grote shaker gedeelte,
gevuld met lieve kleine sterretjes uit de EveryDEE Creative Stuff shakermix collectie.

Schudden maar (-;

Ik wens je een zonnig warme tweede dag van augustus!

Groetjes, 
Judith

Gebruikte materialen uit de webwinkel:

Card Shoppe Marshmallow
EveryDEE Creative Stuff Shakermix

Vergeet de ZOMERKORTINGSACTIE niet


5 opmerkingen: