donderdag 18 augustus 2016

Kleuren uitdaging!

Hé hallo!

Leuk dat je er weer bent op DEEday!

Vandaag weer wat anders. Ik heb een kleurencombinatie voor jullie gemaakt. Een uitdaging voor sommige, omdat niet iedereen het fijn vindt rood te gebruiken...zelf vind ik het juist altijd erg leuk.
Als jullie het leuk vinden, zal ik in de toekomst vaker een kleurenuitdaging maken.


Zelf heb ik natuurlijk ook een uitwerking gemaakt ;-)


Papiertjes van Echo Park, en de Blue Print 12 gebruikt.


Eenvoudig kaartje, maar lekker fris en vrolijk van kleur.
En nog eentje...



De kleuren zijn iets donkerder...maar de combi komt wel op hetzelfde neer.
Diverse Blue Prints heb ik weer gebruikt, ik denk wel van 4 verschillende.


Een stoere jongenskaart is het geworden.

Ben benieuwd of jullie met deze kleurenuitdaging ook iets mee gaan doen...
laat je het even weten?

Fijne dag nog!

Groetjes Cornelie



5 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaarten en super de kleurencombinatie
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaartjes! Een beetje grafisch en stak, de bovenste is echt een meisjeskaart terwijl de onderste meer een jongenskaart is geworden en dat met hetzelfde kleurenschema. Ik vind ze beide geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer zo gaaf! Ik heb wel een lichte voorkeur voor de tweede kaart. Dat ontwerp in combinatie met sterren vind ik tóp! Ik vond rood jarenlang erg lastig om te gebruiken. Maar zeker in combinatie met blauw moet dit wel lukken :) Ik heb nu vakantie dus daar moet ik wel tijd voor vinden om hier iets mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging en supertoffe uitwerkingen! Ik vind rood gebruiken erg leuk, ga proberen binnenkort de tijd te vinden om mee te doen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen