donderdag 4 augustus 2016

Koffie?


Hé hallo!


Hebben we allemaal lekker vakantie? Weg, of blijf je thuis? Wat je dan ook gaat doen ik hoop dat je een heerlijke tijd hebt! Ik heb nog een kaartje op DEEday voor jullie, een kaartje met wederom een set van Sugar Pea. Ik ben fan van dit merk. Te leuke sets allemaal ;-)


Met deze set Caffeine Addict heb ik deze kaart gemaakt.
Papiertjes wederom uit de iDEE&post.


Samen met de stansen, kun je weer de leukste dingen maken.





Ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt, en verder diverse stempeltjes van de set gecombineerd.


Hebben jullie dit merk ook al ontdekt?
Op het moment krijg je 15% korting in de web winkel!!


Dus...waar wacht je nog op ;-)

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie







6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf!!
    Inderdaad een leuke set. Nog ruim 2 weken en dan is het vakantie! Voor mij dan. Gaan we zeker van genieten
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Echt helemaal af. Die stempels zijn erg leuk, al zou ik het wel lastig vinden voor wat voor soort kaarten ik ze zou gebruiken. Maar jij hebt er echt iets leuks van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een toffe set, maar gebruik het te weinig om hem aan te schaffen. Maar jij laat zien dat het toch wel weer heel verleidelijk wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk! Ben ernstig in de verleiding :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke set en mooie kaart! Maar ik ben een theemuts ipv een koffieleut ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen