dinsdag 9 augustus 2016

Mix & Match

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Voor twee verschillende soorten douche mousse vouwde ik een cadeauzakje op maat.

Hiervoor maakte ik gebruik van diverse materialen en merken.
MFT uit de webwinkel,
design papier (SU) en woordstans (Renke) uit mijn eigen collectie.


Twee harten stanste ik met MFT Die-namics en knutselde een schut(kaart)hart gevuld met EveryDee Creative Stuff.


De shaker mix is in dit geval een combi van EveryDee sequins


Welke merken combineer jij graag met elkaar?

Gebruikte materialen uit de (web)winkel van Bij Oma Dee:

Card Shoppe Marshmallow
MFT Stitched Heart STAX Die-namics
Non stick Scissors EK Success

Ik wens je een fijne DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. Dat is een heel feestelijk idee zeg, om een schudhart of een ander schudgedeelte op een verpakking te maken. Ziet er top uit. Mooie kleuren. Ik combineer van alles met elkaar als het maar klopt met de kleur en het materiaal.
    Jij ook fijne deensdag.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijk cadeau!
    Leuk idee!
    Ik combineer van alles met elkaar, als het maar bij elkaar past vind ik het goed :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Combineren is leuk!! En zorgt voor een eigen look! Tof dus, net als je verpakking én natuurlijk het 'schudhart'!

    BeantwoordenVerwijderen