donderdag 11 augustus 2016

Schets!

Hé hallo, 

Leuk dat jullie weer langs komen op DEEday. Vandaag heb ik een schets voor jullie gemaakt.
Vinden jullie schetsen ook zo leuk? Ik gebruik ze altijd als ik inspiratieloos ben, zo kom ik dan vaak weer in de flow. Ik heb de schets ook gelijk uitgewerkt, voor nog wat extra inspiratie.


Het vrolijke blokje van Echo Park, één van mijn favoriete merken, 'I love Sunshine'.
Drie neutrale papiertjes qua dessin uitgezocht, en daar een combi mee gemaakt.
Beetje schuiven met de vormen, en zo ontstond uiteindelijk deze kaart.


Door een embossingfolder te gebruiken, breekt het wit een beetje, en blijft het geheel toch rustig.
De brad past perfect bij het groene stukje dessinpapier!
De diverse delen heb ik allemaal gemaakt met die-namics van My Favorite Things of delen van de Blue Prints, dat blijven zulke makkelijke stansen!



Stukje lint, en een paar enamel dots. Lekkere frisse kaart, voor heel veel gelegenheden te gebruiken!

Ben benieuwd of je ook met de schets aan de slag gaat. Als jullie het leuk vinden, laat het even weten, dan probeer ik er vaker een te maken.
In ieder geval veel plezier er mee!

Groetjes Cornelie

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk fris kaartje, leuke schets, Cornelie!
    Momenteel ben ik ook uit de flow, dus ga zeker proberen er met de schets weer in te raken :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartstikke leuke kaart, Cornelie. Ja, met n schets werken om zo inspiratie te krijgen werkt prima.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart weer Cornelie en zo'n schets vind ik altijd fijn om mee te werken, ik sla hem weer op hoor thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, prachtige combi van materialen en kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig deze kaart Cornelie. Mooie sketch en lief in deze mooie kleuren. Leuk dat je ook met vellum hebt gewerkt, maakt het cluster net wat luchtiger. Ik wek vooral graag met sketches om op gang te komen zeg maar, ik gebruik ze vaak als basis om vanuit verder te kunnen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Ik hou van sketches, heerlijk om vanuit daar een kaart te beginnen. Je hebt nu ook een prachtige kaart gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is erg mooi geworden. Leuk om al die details te zien (bijv. De stans die deels voor de 'l' valt). Schetsen kunnen inderdaad soms een goed hulpmiddel zijn wanneer je inspiratieloos bent. Toch vind ik het soms nog knap lastig om er een mooie uitwerking van te maken. Als ik de komende dagen nog tijd heb om te knutselen, ga ik zeker proberen om met jouw schets aan de slag te gaan. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gebruik eigenlijk zelden schetsen, het zit gewoon niet zo in mijn systeem denk ik. Maar als ik dit zo zie moet ik daar misschien toch verandering in brengen. Ik vind je kaart prachtig! Mooi ook die textuur in de achtergrond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met frisse kleuren. Ik gebruik eigenlijk nooit een schets maar ga dat ook eens doen. Dan ben je al een eind op weg zo te zien.
    Leuk dat gebruik van vellum. Een post met hele goeie tips dus. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sketch. Prachtige kaart ermee gemaakt. Die embossing is super!

    BeantwoordenVerwijderen