woensdag 31 augustus 2016

She blooms op Scrap Every WednesDEE

Goedemorgen! Vandaag heb ik weer layout om met jullie te delen gemaakt met de producten van het laatste Scrap Every DEE pakket.


In Scrap Every DEE pakket 3 zitten hele leuk stempels! Zoals de vlaggetjes, die je zeker niet alleen hoeft te gebruiken als vlaggenlijn. Ik maakte er bv dit randje van.


Een pocketpage vullen met EveryDee creative stuff - sequins is altijd een goed idee. Dat kan prima op een layout!


Fijne Scrap Every WednesDEE,

Johanna

3 opmerkingen:

  1. Deze is leuk Johanna. Komt me bekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is leuk Johanna. Komt me bekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een grappig idee om een pocket page op je LO te gebruiken, dat had ik niet bedacht, maar vind het erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen