zondag 14 augustus 2016

Tijd voor wat kaartjes

Het is zondag! Hebben jullie lekker vrij? Duiken jullie de tuin in, het strand op, of gaan jullie net als ik nog even naar de hobbykamer om een kaartje te maken?

Hoe je je dag vandaag ook invult, een beetje inspiratie (misschien voor later deze week) komt waarschijnlijk altijd wel van pas. Met het vrolijke en feestelijke papier van Millie & June (Fancy Pants) maakte ik deze drie kaartjes:


De stempels zijn van Sugar Pea Designs en ik vind ze zo fijn!




PS, volgende week wordt sowieso een mooie week, want dan komt de nieuwe Scrap EveryDEE uit. Het uitpakken belooft een feestje te worden voor iedereen die het leuke pakket heeft besteld. Wil je dit feestje niet missen, dan kun je nog een pakket bestellen. Maar wees er snel bij, want op=op!

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaartjes, gaaf! Fijne zondag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met al die vrolijke papiertjes bij elkaar, ik wordt er blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reuze knap met deze papiertjes, dat is dan toch weer niet echt mijn ding...de laaste spreek mij het meeste aan. Tof met die schuine lijnen, dat vind ik altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,Hoi, wat mooi gewerkt met de papiertjes. Mooi gecombineerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaartjes! Leuk hoor!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen