woensdag 24 augustus 2016

Wat een feest op Scrap Every WednesDEE

Goedemorgen! En, hebben jullie de nieuwste Scrap Every DEE al in huis? Scrap EveryDEE'er Celista wel, en ze ging er gelijk mee aan de slag. Vandaag mogen we hier op het blog van Bij Oma Dee een paar van haar feestelijke creaties met jullie delen.

Celista schreef: "Ik had net vorige week de foto's van de eerste verjaardag van Berend laten afdrukken. Toen ik donderdag op Facebook het "uitpakfilmpje" zag was ik dus gelijk enthousiast!"


Zo vrolijk deze kleurtjes bij elkaar en heel geschikt voor deze schattige foto's van de eerste verjaardag van Berend.

"Scrappen is mijn grote hobby geworden😀, alsdus Celista. En dat sluit ook heel goed aan bij nog een hobby: fotograferen. Ik werk drie dagen in de week maar ieder vrij moment dat ik me goed voel zit ik in mijn atelier..... Daarom was ik ook heel blij dat Miranda naast de Idee & post ook voor de scrappers een mooi pakket heeft ieder kwartaal!"


De materialen uit Scrap EveryDEE #3 zijn ook heel goed geschikt om een projectlife pagina te maken. Celista maakte bij haar layout een passende PL pagina, hoe leuk!!


De stempels zijn natuurlijk ideaal voor bij een feestelijke foto, en zo'n taartje is smullen! De EveryDee Stamps zijn ook los te bestellen in de webwinkel.


Fijne Scrap Every WednesDEE, ook namens Celista!

Johanna

2 opmerkingen:

  1. Gezellig, Celista! Heel leuk dat je te 'gast' bent op het BOD blog!
    Vrolijke layouts en zo toepasselijk! Wat een blij ventje is Berend (-:

    Veel plezier met alle nieuwe spulletjes van deze ScrapEveryDee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal toepasselijk deze foto's!! Wat een heerlijk ventje zeg! Leuke LO, en leuk de bijpassende PL. Leuk dat je meewerkt aan een blogpost!!

    BeantwoordenVerwijderen