donderdag 1 september 2016

Cadeauenvelop!

Hé hallo!

Laatst kwam ik een leuk idee tegen op internet. Een folded card, door Jennifer McGuire, who else ;-)
Ik heb er een iets andere draai aan gegeven door er een pocket van te maken, maar het principe blijft hetzelfde.
Het filmpje vind je hier!


Door de onderkant aan de zijkanten dicht te maken, creëer je een pocket, en zo heb je een leuke envelop om geld te geven!


De banner is van Sugar Pea, deze bestaat uit twee delen, een dichte en een open banner. Leuk om los van elkaar maar ook, zoals ik hier heb gedaan, op elkaar te gebruiken.



Leuke papiertjes, toepasselijke tekst, touwtje en wat bling, en klaar is je envelop!
Ik vond het weer toffe inspiratie, ik hoop dat jullie er ook iets mee kunnen!

Gezellige dag, en bedankt voor het langskomen op DEEday!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. En hier ook al zo'n leuk idee. Heb het filmpje bekeken en je kaart bestudeerd. Super zeg en goed te doen lijkt me!!!! Ook weer eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig tekstje :-)
    En je kaart is erg leuk, Cornelie. Idee om te onthouden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, met zo'n idee kan ik zeker wel iets Cornelie!! Super leuk! Lekker frisse kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan!!! Je hebt me zeker geïnspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf met die rand zo! En de stempel is mooi toepasselijk! groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Topidee, en prachtig uitgevoerd zoals we van je gewend zijn! Wat een leuk stempeltje is dit ook!!

    BeantwoordenVerwijderen