donderdag 29 september 2016

Christmas 2016


Hé hallo, 

Het lijkt nog steeds zomer, maar over 3 maanden is het al kerst...wát?! Ja over 3 maanden al!

Ben je nog niet begonnen met je kerstkaarten? Of misschien wel al, maar kun je nog wel wat leuks gebruiken? Dan heeft Miranda een super leuke pagina in haar web winkel aangemaakt met allerlei prachtige kerst materialen. Heel mooi bij elkaar uitgezocht. Fijn, want dat scheelt jou weer tijd!
Nieuwsgierig? Klik dan maar eens hier!
...Leuk hè?

Om jullie wat inspiratie te geven heb ik twee kaartjes voor jullie gemaakt.
Makkelijk, en zo klaar!


Bij deze kaart heb ik eerst de achtergrond gesponst met Distress Inkt. Twee kleuren gebruikt. Stormy Sky en Tumbled Glass.


Daarna de sneeuwsterren gestempeld. Paar blauwtinten en zilver.


Een grote tekst gepakt, en deze in zwart gestempeld.
Het geheel gemat op glitter papier, en als laatste wat bling.


Met deze kaart een vlak uitgestanst. De Paperpad van Carta Bella gebruikt. 


Het label uit het dessin papier geknipt, en een strookje links opgeplakt.


De kerstster blijft een mooie, en heb ik als eye cather gebruikt. Brad in het hart en klaar!
Met relatief weinig moeite twee leuke kaartjes.

Er staan ook leuke materialen met korting tussen.
Veel plezier met uitzoeken, en leuk dat je weer langs kwam op DEEday!

Groetjes Cornelie

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten. Ik ben fan van de eerste. Wat een mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten! En wat een prachtige bloem op de tweede kaart, super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes weer! De eerste is mijn favoriet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verschillend, maar beiden heel mooi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaarten zijn altijd tóp maar de eerste vind ik echt een klappertje. Zo mooi die verlopende blauwtinten en prachtige sneeuwsterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, Cornelie, ik vind vooral de blauwe prachtig, maar de kerstster is ook leuk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal fan van de eerste kaart, zo mooi de blauwe achtergrond! Mooie sterren en tekst er op! Het randje en de parels maken het af, super!

    BeantwoordenVerwijderen