dinsdag 6 september 2016

Inspiratie DEEnsdag: Nadine's Zomerschetsen

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Nadine heeft ons in de vakantie verrast met een kaart en een viertal schetsen.
Zij en Cornelie hebben de afgelopen vier zondagen hun uitwerkingen al laten zien op hun weblogs.

Vandaag wil ik graag de mijne met jullie delen, althans twee van de vier.


Mijn eerste kaart is gemaakt met designpapier uit iDEE&post, Sunny Days van Elle's Studio,
Stitched Rounded Square Stax van MFT, de hoeken rondde ik af met de Corner Chomper


Voor de tweede kaart maakte ik uitsluitend gebruikt van Card Shoppe,
gestanst heb ik met SugarPea Designs SugarCuts – Heart Journal Card


Heb jij toevallig een of meerdere van Nadine's zomerschetsen al gebruikt voor een kaart?

Fijne DEEnsdag!

Groetjes, 
Judith


3 opmerkingen:

  1. Een mooie kleur heb je gebruikt voor deze kaart. Echt een stijl van Judith.
    Mooi geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet helemaal je tweede kaart. Zo elegant en netjes ziet het eruit.
      Prachtig met rode details. Mooie eenheid.

      Verwijderen
  2. Net wat Dora zegt, echte Judith kaarten. Erg mooi. De vorm van de eerste vind ik super, en dat kleine formaatje blijft leuk. En de kleur tuurlijk ;-)
    De tweede combi met het rood ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen