donderdag 15 september 2016

Uitwerking schets en kleurenuitdaging #2!

Hoi!!

Beloofd is beloofd.
De uitwerking van de schets van vorige week moest ik nog plaatsen. Bij deze!


Een vrij letterlijke uitwerking deze keer, met nog papiertjes van een  oudere iDEE&post.
Nog even de schets die ik hiervoor gebruikt heb.


Het blaadje was een restje van een liftkaart die ik op mijn eigen blog had laten zien.


Button komt ook nog van diezelfde iDEE&post.
Heb ik voor de liefhebbers nog een kleuren challenge gemaakt.


Ook in herfst tinten, want de herfst staat toch echt al voor de deur...

Ben benieuwd of jullie hiermee aan de slag gaan, zo ja, veel plezier, en fijn dat jullie weer langs kwamen op DEE day!

Groetjes Cornelie

1 opmerking:

  1. Ik vind hem erg leuk geworden! Leuke sketch ook, daar wil ik binnenkort ook wat mee gaan doen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen