donderdag 8 september 2016

Workshop Shakercards en schets #2!

Hoi!!

Afgelopen zaterdag heb ik de workshop 'Shakercards' gegeven. Een leuk, gezellig en enthousiaste groep had ik, waarvan er een heel aantal nog nooit dit soort kaarten had gemaakt. Leuk!


De 'Hoi' kaart had ik al een poosje terug laten zien. Maar daarnaast had ik nog twee voorbeelden gemaakt.


Alvast een beetje in herfstsfeer, ondanks dat het nu net midden zomer lijkt....


Als laatste deze tag, en alledrie waren klaar + een envelop passend bij de 'Hoi kaart'.
Erg gezellige ochtend was het!


Heb ik voor wie het leuk vindt nog een schets gemaakt. 

Zelf heb ik deze nog niet uitgewerkt, nog mee bezig, dus deze houden jullie van me tegoed.

Veel plezier ermee, en bedankt voor het langskomen!

Groetjes Cornelie




8 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch prachtig voorbereid. Mooie creaties.
    Fijn dat het zo geslaagd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het gezellig hè en wat was iedereen enthousiast. Supergezellig ochtendje. Wat een gave schets, die moet ik echt even bij de hand houden voor als ik eens een keer niks te doen heb. Het kan dus wel ff duren voor ik hem uitwerk haha ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaarten Cornelie, kan niet anders dat de workshop een succes was! Je schets is erg mooi, wie weet waag ik me eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IN DER netten RUNDE habt ihr sehr schöne KARTEN gemacht

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk en leuk! ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen dat je klasje enthousiast was. Jou shakerkaarten zijn dan ook wel heel erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me voorstellen dat dat een super geslaagde ochtend was; wat gaaf! De schets vind ik erg leuk; die moet ik maar ff pinnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er uit als een heel geslaagde workshop! Super leuk dat iedereen zo enthousiast was en alles af heeft gekregen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen