dinsdag 11 oktober 2016

iDEE&post oktober

Hello op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Als je een abonnement hebt op iDEE&post, dan zijn de volgende foto's al bij je bekend. 

Het papier met de zonnebloemen leende zich uitstekend voor een cadeauzakje, waarin ik zonnebloemzaadjes heb gestopt.



Heel eenvoudig,
en toch geeft het dan net even iets leuker,
vind ik dan (-;

De grote zonnebloem en de tekst heb ik geknipt uit een ander vel designpapier.
De fishtail is gestanst met MFT Die-namics.
Met jute touw uit het pakket beide zakjes omwikkeld,
zo blijft ook de fishtail goed op zijn plek.
Jute touw is trouwens ook verkrijgbaar in andere kleuren.

Ben jij eigenlijk een liefhebber van tuinieren?

Ik wens je een fleurige DEEnsdag!

Groetjes, Judith

5 opmerkingen:

  1. Dat geeft zeker leuker weg, super leuk idee Judith! Tuinieren.... mijn moeder vind het heerlijk om in de tuin bezig te zijn en meestal heeft zij ons tuintje dan ook al bijgewerkt voor ik er aan kan beginnen ;-) Ik klaag niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, de verpakking als een cadeautje op zich! Hier een (té ?) wilde tuin, nu volop Hortensia, Lampionnetjes, Sedum, Rudbeckia knoppen etc. om binnen in vaasjes te zetten. Met af en toe een spin erbij, hihi.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeautje, Judith.
    Zelf ben ik niet zo'n tuinier, maar kan wel genieten van al wat bloeit 😄
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bepn wel van het tuinieren al heb ik eerlijk gezegd nooit zonnebloemen gezaaid :) Zo verpakt zijn het eigenlijk 2 cadeautjes; prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen