dinsdag 18 oktober 2016

Inspiratie DEEnsdag: Hallo

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Jullie zijn al zo lekker aan de knutsel met de materialen uit iDEE&post 2016 #3. Dat vinden we leuk om te zien!

Misschien kan ik jullie nog inspireren met een vrij simpel kaartje. De maten en korte beschrijving van de werkwijze kun je vinden op mijn blog.



Mijn oude typemachine, waar ik op de middelbare school op heb leren typen (-;
kon ik gelukkig weer gebruiken.
Heel lang was het juiste lint namelijk niet verkrijgbaar.

Heel handig vind ik de machine voor kleine teksten,
in dit geval ... 'ik denk aan jou'

Gebruik gemaakt heb ik van 
Design Papier uit iDEE&post
Jute touw (i&p)
MFT Die-namics High Rise Alphabet (helaas retired) Er zijn wel alternatieven,
vraag Miranda gerust om advies.

Fijne DEEnsdag!

Groetjes, 
Judith

6 opmerkingen:

  1. Ja leuk! Ik moet eens aan mijn vader vragen of hij zijn oude typemachine nog heeft...en idd lint. Erg leuk, keek er van de week ook naar. Nieuw vind ik wat overdreven...Tof Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onwijs leuke kaart, en de typemachine, super, helemaal weer hot
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart! Leuk gemaakt ook met het detail uit de typemachine! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel mooi zo een echt getypt tekstje! Maar de hele kaart is natuurlijk een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft zeker iets; wat leuk om toch weer je typemachine te kunnen gebruiken. Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen