woensdag 19 oktober 2016

Met z'n allen op Scrap Every WednesDEE

Goedemorgen! Ook vandaag heb ik weer Scrap Every WednesDEE inspiratie voor jullie. Uiteraard met vrolijke kleurtjes, maar dat kan ook niet anders dan met zo'n vrolijk Scrap Every DEE pakket.


De achtergrond maakte ik met waterverf. De bloemen zijn rondjes, geïnspireerd op een van de stukjes papier die ik gebruikte. In het derde Scrap Every DEE pakket zat een Sakura Identi-pen waarmee ik de zwarte stipjes en rondjes in de bloemen tekende.


Op 10 november komt alweer het volgende Scrap Every DEE pakket uit en dit is het bijbehorende moodboard... Bestel je pakket snel HIER.



Fijne Scrap Every WednesDEE,

Johanna


1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk om jullie eigen foto te scrappen. Ik vind hem geweldig. Zo vrolijk van kleur.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen