donderdag 6 oktober 2016

Nieuwe iDEE&post!

Hé hallo!

De nieuwe iDEE&post is weer verstuurd, en ik denk dat iedereen deze ondertussen wel heeft ontvangen.
Super leuk pakket, prachtig papier en wat dacht je dan van die stans!
Ik word er blij van!!


Bij het pakket werd natuurlijk weer een nieuwsbrief verstuurd, met daarin alvast leuke inspiratie, althans, we hopen dat jullie het leuk vinden ;-)

Ik heb nog een kaartje gemaakt, voor nóg meer ideetjes.
Dit papiertje vond ik denk ik wel het mooiste! Veel meer heeft het ook niet nodig. Maar dat is soms ook best last...Daarom alleen de tekst erbij met touw, blaadjes, en de enamel dots. Als laatste nog een kader er omheen.


Er kunnen nog een paar pakketten gemaakt worden. Dus als je nu denkt....dat wil ik ook!!
Dat kan!
Bestellen kun je hier!


Dit is een foto van het totale pakket met prachtige materialen.

Veel plezier met deze iDEE&post en bedankt dat je weer langs kwam op DEEday!

Groetjes Cornelie


4 opmerkingen: