donderdag 27 oktober 2016

Nieuwe inspiratie met de iDEE&post!

Hé hallo!

Zijn jullie al lekker aan de slag met de iDEE&post? Ik heb deze er nog maar eens bij gepakt. Zulke leuke papiertjes! Het eekhoorntje van vorig jaar gebruikt. Deze gestempeld op watercolor papier en met watercolor stiften gekleurd.


Het doorkijkje ontstond eigenlijk tijdens het maken. De donker bruine cirkel lag nog tussen mijn spulletjes, en het eekhoorntje kwam daar mooi op uit...maar ik wilde wat extra's!


Daarom uiteindelijk bedacht om een doorkijkje te maken, en aan de binnen kant de rest van de cirkel op te plakken, zo heb je toch dat sprekende effect, maar net even meer, door het transparante sheet.


Een gedeelte van een cirkel stempel aan de binnen kant gebruikt, dit lukte door dezelfde cirkel uit een Post-it papiertje te snijden en zo kon ik het rondom de cirkel afplakken, maskeren, en zo stempelen. Zo kwam de tekst alleen terecht waar ik wilde.
Verder eenvoudig gehouden met een tekst van ribbelkarton, touwtje, enamel dots, en Glossy Accents voor de pupil.

Hopelijk heb ik jullie weer een beetje geïnspireerd. Veel plezier nog met het pakket, en hartstikke leuk dat je weer langs kwam op DEEday!

Groetjes Cornelie

10 opmerkingen:

  1. Ik had je kaart al stiekem gezien en vind hem geweldig!!!
    Zo leuk met het doorkijkje!
    Tot zaterdag,
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf met dat doorkijkje! Ik ben altijd weer onder de indruk van jouw oog voor detail; gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje. DAt eekhoorntje is ook te leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart. Grappig hoe een kaart ineens anders uitpakt. Zo wel een speciale kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk, Cornelie. Leuk idee met dat doorkijkje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig zeg! een super leuk idee, dat vullen van de circel op die manier. een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem geweldig! Zo leuk dat lieve eekhoorntje op het doorkijkje. Ik heb je idee opgeslagen, schrik dus niet als je onder het mom van 'beter goed gejat dan slecht verzonnen' een kaart met doorkijkje op mijn blog vind...

    BeantwoordenVerwijderen