donderdag 20 oktober 2016

Pop Up workshop

Hé hallo!

Gezellig dat je weer even langs komt!
Een verslagje van afgelopen zaterdag van m'n workshop 'Pop up die-namic'.
Een leuke, grote groep was aangeschoven!


Drie kaarten had ik voorbereid, hard werken, maar een heel eind gekomen, sommige zelfs klaar.
Niet dat dat moet, want je komt tenslotte voor de gezelligheid, wat te leren misschien, en niet te vergeten, de ontspanning!
Volgens mij is dat wel gelukt ;-)


Deze kaart is van een ander formaat als normaal, omdat ik de Pop Up die in zijn geheel wilde gebruiken. Met de rand banners eronder heb je al snel een leuke kaart.


De kaart met het poezeloetje was iets meer werk. Stempelen, kleuren, knippen, plakken, snijden, embossen...van alles verwerkt in 1 kaart.



Gewoon een gezellig en grappig kaartje. Iedereen mocht zijn eigen kleurtjes kiezen, dan wordt het echt jouw kaartje.



Met Distress inkt hebben we ingekleurd.


Opperste concentratie...dat zie je wel!



Ook dit was niet echt lastig. Leuke kleurtjes uitzoeken, stansen, stempelen en versieren...klaar!!
De ballonnetjes zijn ook leuke die-namics van MFT.



Een leuke, gezellige en enthousiaste groep!

Eind oktober de workshop 'Kerstkaartenestafette' die ik samen met Judith ga geven. We zijn al bezig met de voorbereidingen en we hebben er weer zin in!

Leuk dat je weer langs kwam op DEEday!

Groetjes Cornelie

13 opmerkingen:

  1. Weer prachtige kaarten , Cornelie! Je tweede kaart ga ik onthouden. Ik heb die stempelset ook, dus daar kan ik vast een keer iets mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten hebben jullie gemaakt. Lijkt me super gezellig inderdaad, ik denk dat ik met een paar halffabrikaten naar huis zou gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk dat het zo geslaagd was! Het waren dan ook erg leuke kaarten om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super uit Cornelie je moet het maar weer bedenken 😀👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten en het ziet er weer zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaarten , en die stempels die je gebruikt hebt zijn die ook van mft ???
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit Cornelie! En hele leuke kaarten hebben jullie gemaakt. Die met die kat vind ik echt geweldig! Maar de rest eigenlijk ook :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er niet alleen goed maa rook supergezellig uit. Leuk om op zo;n geslaagde dag terug te kunnen kijken. Je kaarten; pfiew wat zijn ze mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten, mooi geworden!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke workshop! De kaarten zijn geweldig!! Ik denk dat het weer eens tijd wordt om jullie kant op te rijden en lekker aan te schuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me super gezellig! Leuk om je weer eens te zien!

      Verwijderen