dinsdag 25 oktober 2016

SED Lift Layout

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEndag!

Voor de actuele Scrap EveryDee heeft Johanna deze layout gekozen,
die wij mochten liften.

Picture 1 of hooray! - Fairground Main Kit Only by maggie_massey

De strakke vormen spraken mij direct aan. Ook de combinatie van wit, zwart, geel en een accentje blauw vond ik leuk. 
Ik heb voor fellere kleuren gekozen, zoals je op mijn uitwerking kunt zien.


De washitape stickers heb ik eerst op cardstock geplakt.
Hierdoor is de tekst beter te lezen. De stickers zijn namelijk licht transparant. 
Vervolgens heb ik ze gestanst met MFT Die-namics. Ik gebruikte de banner van Blueprints #28.

(excuses voor de wazige foto)

En, ben jij al aan het liften geweest?

De nieuwe Scrap EveryDEE komt er ook bijna aan.
Het is een leuk winters pakket met mooie ijsblauwe en rode tinten.
Miranda heeft ook voor het nieuwe pakket weer een mooie stempelset ontworpen.
(NB deze set is nog niet verkrijgbaar (-; )

Scrap EveryDEE november 2016

Al een pakket besteld? Of krijg je het pakket automatisch omdat je een abonnement hebt?

Ben je geïnteresseerd?
Kijk dan HIER voor meer informatie.

Ik wens je een warme DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Judith!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi combi van je papiertjes, zo komt de foto zo mooi tot zijn recht. Erg leuke frisse lift!

    BeantwoordenVerwijderen