dinsdag 15 november 2016

DEEnsdag - Doosjesdag

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Met het oog op de komende workshop 
maar ook omdat ik gewoon van doosjes houd
laat ik jullie vandaag zien dat ik weer eens een klein doosje gevouwen heb met behulp van mijn Envelope Punch Board


Een super simpel model om te maken
maar met een leuke uitstraling. Hiermee kun je aankomen, zal ik maar zeggen (-;

Enjoy the little Things is gesneden uit één van de vele tekstblokjes uit de paperpad
(iDEE&post oktober)
perfect voor mini labeltjes bijvoorbeeld.


De tag is gestanst met MFT Pierced Traditional Tag Stax,
op een eenvoudige wijze verkleind.
Mocht je willen weten hoe je een vorm aanpast aan je project?
Ik demonstreer het graag tijdens de workshop aanstaande zaterdag.

Tot dan!

Enjoy the little things!

Groetjes,
Judith



1 opmerking:

  1. Het doosje is prachtig. Ben wel benieuwd naar de uitleg van dat tagje:) Zó jammer dat ik er niet bij kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen