dinsdag 29 november 2016

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Sint Maarten was voor het DeeTee het thema van de maand november.

Ik heb een soort lampion gemaakt, in de vorm van een huisje. Het designpapier uit de paperpad
Warm & Cozy past perfect - het zijn net stenen muren. 


Het geheel past niet alleen bij Sint Maarten, maar kan de hele winter blijven staan.
Een gezellig lichtje schijnt door de raampjes. 

Met behulp van mijn Envelope Punch Board maakte ik deze knalbonbon.
De zingende kinderen verdienen tenslotte iets lekkers (-;


Uiteraard is het designpapier ook weer uit de paperpad, die in het najaarspakket van iDEE&post zat.

Verder maakte ik gebruik van 
Jute touw (kleur bruin uit i&p) 



Jammer genoeg kwamen er op 11 november niet veel kinderen bij onze deur zingen.
Bij jullie wel?

Ik wens je een Warm & Cosy DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

3 opmerkingen:

  1. Beiden zijn enig! En wat een mooie frisse opmaak van dit blog! I like it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig, allebei! En nee, bij ons kwam er niemand. Dat den ze niet hier in het dorp. Vroeger waar ik woonde...hele rijen door de straten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen