vrijdag 11 november 2016

Hallo Winter

Joehoeeeee,

Dat is lang geleden, dat ik wat van me heb laten horen. Te lang eigenlijk, maar ik hoop dat nu de winkel (op woensdag na) dicht is, ik er vaker tijd voor zal hebben.

Vandaag moest ik gewoon wel een blogpost voor jullie schrijven want ik wil jullie graag wat laten zien. Er zijn namelijk weer nieuwe stempelsets van EveryDee uit, Hallo Winter en Prettig Kerstfeest.

Dit zijn ze:


Allemaal winterse teksten en leuke plaatjes die ideaal zijn voor gebruik op je winter layouts, maar die je ook kan gebruiken op een kaartje. Kijk maar:



De Hallo Winter stempelset zit trouwens ook in de nieuwe Scrap EveryDEE die afgelopen woensdag uitkwam. Wil je weten wat er allemaal in het pakket zit? Kijk dan:


Hij is nog te bestellen hoor! Klik dan even HIER

En dit is de Prettig Kerstfeest stempelset:


Alle stempelsets van EveryDee zitten trouwens in een handig dvd-doosje, zodat je ze meteen veilig en stofvrij kan opbergen. Ideaal toch?

Hihi het is een beetje een reclamepraatje geworden, maar ik ben dan ook weer apetrots op deze nieuwe sets, dus ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Miranda 


3 opmerkingen:

  1. Leuk om hier weer een berichtje van jou te zien! Gave stempelsets! Wij hebben meestal geen winter/kerstfoto's, anders zou de kit erg leuk zijn. Volgende keer beter! ;) Ennuh... geniet van wat meer rust, da's je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Maartje. Er komt vast wel weer een pakket wat meer in je straatje ligt. En rust is er nog niet hoor. Ik ben voor mijn gevoel nu een soort inhaalslag aan het maken haha, dus tijd tekort. Wel lekker hoor :-))

      Verwijderen
  2. Ik vind ze hartstikke mooi. Wat gaaf dat je dat zelf hebt ontworpen. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen