dinsdag 1 november 2016

Inspiratie DEEnsdag: Thanks

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Er zijn veel dingen om dankbaar voor te zijn.
Soms is een zonnestraal genoeg, een woord, een gebaar.

Het is november, en met ingang van vandaag heeft Miranda de stenen winkel gesloten.
Uiteraard blijft de webwinkel geopend en ook op workshopdagen kun je een bezoek aan de winkel brengen. Mocht je liever een andere keer het assortiment met eigen ogen bekijken, is dat mogelijk. Miranda heeft hiervoor de woensdagen gereserveerd. Maak wel eerst een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.

DANK JE WEL, MIRANDA!!!
Voor je inzet en altijd weer de gezelligheid en de huiselijke sfeer die jij weet te creëren!!!
Natuurlijk blijf ik komen (-:

En ik hoop jullie ook te zien en ontmoeten tijdens de workshopdagen!

Daarom vandaag een kaart,
om THANKS te zeggen




Het woordje thanks is met een aantal laagjes cardstock verhoogd,
behalve de th,
Het hoogteverschil met de bladeren valt hierdoor weg.

Behalve de materialen uit iDEE&post heb ik gebruik gemaakt van:
Bazzill Cardstock
MFT Die-namics Horizontal Stitched Strips

Ik wens jullie allen een dankbare DEEnsdag!

Groetjes, Judith

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan! Ja, het is wel even diep slikken dat de winkel echt dicht is, ik kwam er niet vaak, maar wel heel graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Judith! En lief bedacht en gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Mooi, die bij elkaar gebonden bladeren en die thanks die iets verhoogd opgeplakt is, goed idee... Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen