dinsdag 8 november 2016

Kerstkaarten (estafette)

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Wat was het gezellig tijdens de kerstkaarten estafette!

Cornelie en ik hadden samen vier kaarten en vier pillowboxen voorbereid.
Wij vonden het belangrijk om niet al te ingewikkelde projecten te maken.


Eenvoudige kaarten, die in een handomdraai klaar zijn,
dat is perfect om in no time een grote productie te kunnen draaien.


De deelnemers zijn enthousiast bezig geweest en hebben alles af gekregen.
Goed van hen, toch? ((-:

 

De sneeuwvlok heb ik gestanst met MFT Die-namics uit de wintercollectie 2015.

MFT heeft onlangs twee prachtige sets gelanceerd:
Simply- en Stylish Snowflakes.
Bij interesse kun je contact opnemen met Miranda.




Ben jij al begonnen met het maken van kerstkaarten?
In de webwinkel vind je een ruim assortiment designpapier en embellishments.

Wist je trouwens dat je 10% korting krijgt op cardstock als je iets uit de Christmas 2016-collectie kiest? Dat is mooi meegenomen, toch?!

Ik wens jullie een fijne DEEnsdag!

Groetjes,
Judith




3 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden! Ja ik ben al begonnen met kerstkaarten hoor! Als ik dat nu nog mest doen, zouden het er maar een paar worden en ik heb er meer nodig dan een paar! Maar deze voorbeelden zijn inspirerend, dus er gaan er nog meer komen..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ideeën Judith! En eenvoud kan toch heel mooi zijn!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ze al op Judiths' blog; ze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen