donderdag 10 november 2016

New Home

Hé hallo!

Een nieuw huis, een nieuwe stek, daar moet natuurlijk een kaartje heen!


De stans 'Home' van Sugar Pea blijft een favoriet, dus dat werd mijn uitgangs punt.
Eenvoud wilde ik ook...dus veel wit.

Het boompje komt uit eigen voorraad maar vond ik er erg leuk bij qua stijl.
Het is een mixje geworden van iDEE&post spulletjes en eigen materialen.



De heuvel met dessinpapier van Doodlebug. Appeltjes in de boom én eronder uit glitterpapier, net als het kleine hartje.
Bannertjes met een gezellig ruitje, en de button met het vosje om het af te maken.
Het geheel met 3-d tape op een basiskaart geplakt.

Gewoon een gezellig kaartje, en niet moeilijk te maken!

Gezellig dat je langs kwam op DEEday!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje! En die boom past inderdaad perfect in het geheel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal tóp. Dat boompje! (En veel wit ha!) Ik ben niet verhuisd maar ben wel veel thuis:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die home-stans blijft een topper. Je kaartje is lekker strak en fris, wordt ik blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen