zaterdag 17 december 2016

Advent Blog Hop Alexandra Renke

Hallo allemaal,

Een aantal weken geleden kreeg ik een mail van Alexandra Renke, dat ik mee mocht doen met haar Advent Blog Hop. Superleuk natuurlijk, vooral omdat Judith in het design team van Alexandra Renke zit en ik daardoor al een poosje meegeniet van de prachtige dingen die Judith maakt. Ik ben echt helemaal verliefd op het papier van Alexandra Renke.

Het thema van de Advent Blog Hop is dat je een bijzonder iemand bedankt. Nou, dat is niet zo moeilijk. Ik denk dan altijd meteen aan "mijn" meiden van het DeeTee, maar voor deze gelegenheid in het bijzonder aan Nadine.

Niet dat de andere meiden het niet verdienen hoor, maar ik wil Nadine gewoon een keertje extra in het zonnetje zetten. Omdat ze mama is geworden, en ik daardoor toch een beetje tante  ;-)) Omdat ik trots op haar ben en vind dat ze het heel goed doet. En omdat ze altijd zoveel voor me deed in de winkel. En omdat ik haar gezelligheid best wel mis.

Vorige week hadden Judith, Cornelie en ik een knutseldate en heb ik onder leiding van Judith (;-)) een doosje gemaakt met het prachtige papier van Alexandra Renke (en natuurlijk één van mijn eigen EveryDee stempels). In het doosje zit het Nachtboek van Inspirerend Leven, een soort dagboek waar Nadine elke avond nog even lekker in kan schrijven.

Doosje open.....

.....doosje dicht :-))

Nu ik toch zo lekker bezig ben, wil ik jullie ook nog even wat andere dingen laten zien, die ik met het materiaal van Alexandra Renke heb gemaakt.




Een Kerstcadeautje voor alle dames die gisteren bij de Kerstworkshop waren. 



Ik maakte ook nog een serie kaartjes met papier van Alexandra Renke en EveryDee stempels.


En dit is de mooiste vind ik zelf, al is het jammer genoeg niet zo'n goede foto. Lastig foto's maken in deze donkere dagen. De sterrenstempel is van Alexandra Renke en is geëmbosst met een hele mooie two tone embossing poeder van Lindy's Stamp Gang, Angel Wings Jade. De tekststempel is van EveryDee.

Voor ik het vergeet....vandaag  kunnen jullie ook nog naar de blogs van Manuela en Steffi om te zien wie zij willen bedanken.

En morgen is het de beurt aan Cornelie, Daniela, Katja en Daniela.

Alexandra thank you so much for the opportunity to join the Blog Hop. It was a joy to work with your beautiful products!

Fijn weekend verder!

Groetjes,
Miranda

13 opmerkingen:

  1. Beste Miranda,
    Echt mooi geworden. Kan helemaal begrijpen dat je stapel best op Alexandra Renke haar materiaal. ;-)
    Groetjes, Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk dat je mee mag doen aan de bloghop van Alexandra Renke. Ze heeft inderdaad prachtige spullen. En jij hebt er hele mooie dingen mee gemaakt. Lief ook dat je Nadine zo in het zonnetje zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was jij lekker op dreef met de spullen van Alexandra, het is dan ook allemaal prachtig!!
    Het cadeau voor Nadine; mooi, lief en dik verdiend X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful. I like it 😊

    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful. I like it 😊

    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw Miranda, wat een prachtige projecten heb je gemaakt!! Het doosje voor Nadine is prachtig en zo lief, ze is er vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zo leuk dat je mee doet aan deze Advents Blog Hop!
    En ik vind het geweldig wat je allemaal gemaakt hebt!
    Het cadeau voor Nadine is super gelukt en lief bedacht. De knutseltafel van de workshop afgelopen vrijdag was feestelijk versiert en de deelneemsters vonden je cadeau een verwennerij. Zo raak je de ander in positieve zin.

    DANK JE WEL
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief, het verhaal over Nadine, en wat je voor haar gemaakt hebt. Zo mooi! Wat zal ze blij zijn hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Miranda wow! Ik ben onder de indruk van alles wat je hebt gemaakt; super! Zó lief dat je dit voor Nadine hebt gemaakt; het doosje - en cadeautje - vind ik prachtig. Het verhaal is warm en je kunt duidelijk maken hoe speciaal ze voor jou is. Je workshop cadeautjes en kaarten vind ook tóp!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gemaakt en wat leuk dat je ook meedoet aan deze bloghop!!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk de feestdagen en het allerbeste toegewenst in het nieuwe jaar.

      Verwijderen