donderdag 22 december 2016

Feestelijke kerstworkshop!

Hé hallo!

Gezellig dat je er weer bent op DEEday!

Afgelopen vrijdag avond hadden we de feestelijke kerstworkshop. Het was volle bak! Maar liefst 15 dames schoven aan! Gezellige boel dus!!
Samen met Judith had ik het e.e.a. voorbereid. Deze kaart in doosje was mijn aandeel.
Het idee vond ik hier, en vond ik té leuk om niet te maken.


De uiteindelijke kaart wordt vrij dik natuurlijk en daarom hebben we er ook nog een doosje bij gemaakt.



Venstertje erin zodat het sneeuwmannetje naar buiten kan koekeloeren ;-)
Versieren met wat takjes en belletjes, en het is klaar om weg te geven!


Het was een drukke maar ontzettend gezellige avond!!
Bedankt iedereen voor het komen, en tot volgend jaar, want we hebben alweer een nieuw workshop schema klaarstaan!

Fijne feestdagen allemaal!

Groetjes Cornelie


5 opmerkingen:

  1. Prachtig! Als ik deze zou krijgen, zou ik hem in het doosje laten: zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh hij is leu-heuk! Kan ik mij al opgeven voor volgend jaar? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk! Ik snap wel dat die workshops bij jullie zo populair zijn. Ik hoop snel een keer aan te kunnen schuiven!!

    BeantwoordenVerwijderen