donderdag 15 december 2016

IJsberen

Hé hallo!

Hoe vinden jullie die set met IJsberen? O, zo leuk!!
Ik heb er al een aantal kaartjes mee gemaakt, en nu ook deze in combinatie met de wave achtergrond.
Beide van My Favorite Things.


Basis als altijd CardShoppe. Achtergrond met diverse kleurtjes Cardstock ingelegd. Beer gekleurd met Copics. En de sjaal nog een blingetje gegeven met Wink of Stella.




Vond het leuk een ballon in zijn poot te geven. Daarvoor heb ik een heel klein gleufje gesneden, en daar het touwtje van de ballon ingestoken, zo is het net of zij hem vast heeft.
Sequins mogen niet ontbreken natuurlijk ;-)

Eenvoud en weinig poespas, ik geloof dat ik er van hou ;-)

Leuk dat je weer langs kwam op DEEday!

Groetjes Cornelie


10 opmerkingen:

  1. Erg leuk gecombineerd!! Die ijsbeertjes zijn inderdaad cute....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje! Die ijsberen zijn zo schattig. Je hebt het handig opgelost met het touwtje van de ballon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de ijsberen zijn leuk! Deze helemaal met het kleintje er bij! Kaarten zonder poespas, ik hou er ook van. Helemaal leuk, het touwtje is een mooi detail.

    Ps. Hé nieuwe blog layout! Of loop ik achter?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je loopt wel een beetje achter Miranda. Het is al 3 weken zo haha. Tijd voor een eigentijdser kleurtje, en Cornelie houdt er ook al rekening mee ;-))

      Verwijderen
  4. Mooi met al die blauwtintjes, en de beer is natuurlijk geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart! Wat een schatje, die stempel van de ijsberen. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat leuk! Zo schattig!
    ... en van weinig poespas, daar hou ik ook van (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Cornelie! En mooie kleuren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen