donderdag 8 december 2016

My Favorite Things

Hoi!!

Leuk dat jullie er weer zijn op DEEday! Ik heb vandaag een kaart gemaakt met een set van My Favorite Things. Het is een set van de vorige release. De nieuwe is gisteren net weer besteld en staat inmiddels on-line.  Ik vond de release weer te gek!


Deze set vond ik de vorige keer ook zo leuk! Het is de set 'You're the milk to my Cookie'.
Ik combineer sets graag met elkaar, zo heb ik op deze kaart ook nog twee stempelsets van MFT gebruikt voor de tekst, en de ster. De rietjes komen weer van de set 'Soda Pop'.  De 'sprinkles' zijn weer van Lawn Fawn ' Donut worry'.


Het strookje papier komt uit een paperpad van MFT, en het echte rietje mag natuurlijk niet ontbreken.
Het ontbreekt me helaas aan tijd op het moment om er nog meer mee te laten zien, hopelijk binnenkort weer!

Fijne dag voor iedereen!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen!
    De kleuren, de layout, het rietje met sterren... wat een super leuke kaart!
    ... zie je zo, gezellig!
    Groetjes (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat leuk dat de blog veranderd is, lekker frisse uitstraling! En mooie kaart, ik vind het ook een onwijs leuke set :) groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van je stijl. Erg leuk kaartje weer!

    BeantwoordenVerwijderen