donderdag 12 januari 2017

De nieuwe iDEE&post is uit!!



Hé hallo,

Werden jullie ook zo blij van de nieuwe iDEE&post? Heerlijke kleurtjes, toffe stickertjes, mooi stansen, wauw! Heb je de iDEE&post niet? Kijk dan eens hier!

Dit zat allemaal in het pakket!


Ik ben er al lekker mee aan de slag gegaan!




Het label als uitgangspunt. Daarop een frame, met het feestvarken in de picture!
De stempel van Every Dee stamps past hier goed bij!
De glitterdrops van NUVO zorgen voor een feestelijk effect!



Een heel ander kaartje, is deze, waarbij ik Blue Print 20 heb gebruikt, maar je kunt natuurlijk de vierkantjes uit de paperpad hiervoor gebruiken! Met de border stansen uit het pakket heb ik het randje er langs gemaakt.


Achtergrond gestempeld met Versa Mark, witte embossingpoeder en daarover watercolor.
Hartje uit de paperpad geknipt. Kleine hartjes uit de andere borderstans, en ook hier weer pearls met de glitterdrops van NUVO.
Tekst is van My Favorite Things en de banner ook.

Ik hoop dat jullie ook zo blij zijn met het pakket!
Over pakket gesproken...de nieuwe Color Kit is ook al zo gaaf! Moet je kijken;


Geweldige kleuren niet?!!

Fijne dag nog en bedankt voor het langskomen op DEEday!

Groetjes Cornelie




4 opmerkingen:

  1. Het is weer een pakketje waar ik erg blij van werd! Altijd zo leuk om die verrassing uit te pakken!
    Mooie kaartjes, Cornelie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk pakket en mijn hoofd puilt uit (nee, dat wil je niet zien!) van de ideetjes! Heb het alleen ff druk nu, dus even geen tijd om ermee aan de slag te gaan... Maar komt goed, ben er echt blij mee!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk pakket zeg, en die pareltjes uit dat potje zijn toch wel erg leuk zeg...

    BeantwoordenVerwijderen