dinsdag 10 januari 2017

Inspiratie DEEnsdag: Warm and Cozy

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Als jij aan 'Gezelligheid' denkt,
wat komt er dan in jou op?

Kaarsen, die horen er bij mij zeker bij,
gezelschapsspelletjes, een cappuccino met een heerlijke laag melkschuim, samenzijn met lieve mensen...

En gezelligheid doorgeven, dat vind ik ook leuk.
Zo maakte ik een cadeaudoosje met twee waxinelichtjes en een versierd lucifersdoosje.





Het designpapier komt uit de paperpad Warm & Cozy van Pepples en zit in de huidige iDEE&post.


Terwijl tijdens de koude januari maand het papier zeker nog te gebruiken is,
wordt de eerste iDEE&post van 2017 volgende week alweer verzonden.

Ben je al benieuwd naar de inhoud?
Ik kan een klein tipje van de sluier oplichten:
denk aan vrolijk, kleurrijk, een beetje glitter...
we hope that you'll love it!
maar psst, meer mag ik niet verraden

Ik wens jullie een WARM & COZY DEEnsdag!

Groetjes,
Judith



3 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf cadeaudoosje, erg leuk! Ik kijk al uit naar de nieuwe IDEE&post, elke keer weer een gezellige verrassing in de brievenbus ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, mooi model dat doosje!! Erg mooi gemaakt weer Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net wat Cornelie schrijft; dat doosje! Super! :)

    BeantwoordenVerwijderen