dinsdag 31 januari 2017

You Make Me Smile

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Love & Adore van Simple Stories is de paperpad, die wij voor de actuele iDEE&post 2017 #1
hebben uitgezocht.
De designs en kleuren zijn een beetje stoer, lief, krachtig van kleur met zachte kleuraccenten en ook een beetje romantisch.

Handig om uit te snijden zijn de journaling cards.


Ik gebruikte de You Make Me Smile voor het opleuken van het cadeaudoosje.
Het doosje is op maat gemaakt voor een strip kauwgom.



De basis heb ik gevouwen uit Bazzill Card Shoppe Marshmallow,
het touwtje is zwart Hemp Cord. Met de gaatjes tang confetti geponst.

Het designpapier is uitermate geschikt voor Valentijns projecten.
toch vond ik het ook goed bij een verjaardag passen.

Geef jij een Valentijns cadeau aan een lief iemand?

Ik wens jullie een DEEnsdag met een SMILE (:

Groetjes,
Judith



2 opmerkingen: