vrijdag 10 februari 2017

Cadeau envelopje!

Hé hallo,

Een dagje later als normaal, maar dat liep even zo. Deze hadden jullie nog van mij tegoed!
Vorige week gaf Judith een workshop met het Envelop Punchboard. Een super handig apparaat, en zo veelzijdig! Geen spijt deze ooit te hebben gekocht!
Judith is een expert met dit apparaat, en had weer leuke projectjes bedacht, waaronder een envelopje, met de leuke randjes!


Ik was gelijk verliefd op dit flopje, en heb hier een cadeau envelopje van gemaakt met het papier van de iDEE&post. De twee armbandjes paste er precies in. Touwtje eromheen en een label geknipt uit, ook uit de paperpad. Tja en meer vind ik dan niet nodig, want de randjes maken het zo speciaal vind ik. Dus zo gelaten!


Aan de binnenkant ook nog twee dessin papiertjes gebruikt, en het hartje van de buitenkant terug laten komen. Het vierkant met scalloped randje is een die-namic van My Favorite Things.

Razendsnel maak je zo een leuk cadeautje dus!
Echt de moeite waard dus zo'n workshop eens te volgen. Kom je weer op leuke iDEEtjes!

Gezellig als je langs kwam!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Ik hoorde al dat het afgelopen zaterdag er-rug leuk was. Ik hoop nog eens aan te schuiven:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief cadeautje is dit zo!! Ja dat envelopje dat kan ik nu ook.. maar die armbandjes.. daarvoor moet ik dan nog een keer voor bij jou op workshop! (hint, hint)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, zeg! Toch maar weer eens een tripje richting het noorden plannen ;) En je armband is ook tof!
    grz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen