vrijdag 24 februari 2017

NIEUW Bij Oma Dee

Hooooi,

Oh ik ben toch zulk leuk nieuws op deze vrijdag! Vandaag introduceer ik namelijk een nieuw merk in de (web)winkel van Bij Oma Dee:


Concord & 9th komt uit Amerika en heeft een collectie gave stempelsets en bijpassende dies, waar je echt een statement mee kan maken. Ik hou van GROTE teksten ðŸ˜

Binnenkort zien jullie vast en zeker voorbeelden op het blog van het DeeTee (Cornelie is ook fan ðŸ˜‰), maar voor nu zegt de foto hierboven genoeg.


Fijn weekend allemaal.

Groetjes,
Miranda

8 opmerkingen:

  1. Shoppen, ja, gedaan :-) En dan toch ook maar die super leuke happy van Lawn Fawn mee besteld.... je bent slecht voor mijn bankrekening maar o zo goed voor mijn humeur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met de verkoop. Ik kende dit merk niet.....De 'hello'stans ligt op mijn buro....Hartelijk dank voor je gastvrijheid afgelopen woensdag. Heerlijk om even bij je te zitten.
    Fijne dag en alvast een goed weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Goed getimed, kan ik morgen op mn gemak kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh.. leuk merk! Mijn knutselspaarpotje is even leeg maar ik houd het in de gaten. Kijk uit naar de kaarten van Cornelie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof dat we binnenkort afspreken. Ik ga geheid voor de bijl :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had dit merk al ontdekt en gevonden in de USA en... besteld maar nu bij jullie te vinden dus... helemaal toppie!
    Ik hou het in de gaten hihi.
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi hoor . Ik vind het elke keer weer knap als je van die mooie kaarten weet te maken.
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen