donderdag 16 februari 2017

Sweet Nothings

Hé hallo!

Leuk dat je weer even langs komt op DEEday! 


De nieuwe serie van Fancy Pants 'Sweet Nothings' is zo leuk!
Hier kun je de serie vinden, en er zit allerlei leuks bij!


Niet persé Valentijns kaartjes hoef je er mee te maken. Met een ietwat andere tekst wordt het gewoon een verjaardags kaartje voor iemand die je erg lief vindt.


Of een kaartje om gewoon even wat liefs te zeggen...


Ik word er blij van, van dit papier!

Bedankt voor het langskomen!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. En ik word blij van jouw kaartjes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word hier ook blij van, wat een lek papier. De eerste kaart vind ik helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik wordt blij van jou kaartjes... jhee wat zijn ze weer gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen