dinsdag 28 maart 2017

Filled with Love - en - Er is nog plaats

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Deze envelop maakte ik met behulp van mijn Envelope Punch Board en designpapier uit de actuele iDEE&post.



Ik stanste de hartjes met MFT Stitched Hearts Die-namics,
love met Lawn Fawn Scripty Words 
De Nuvo Crystal Drops zijn een subtiel detail op het witte vlak.
Morning Dew droogt prachtig transparant op 
- het is dan ook mijn favoriet uit de Nuvo-serie

Zou je het leuk vinden om samen zo een envelop te maken
en vind je dat we hiervoor een workshop moeten organiseren? We horen het graag!

En over workshops gesproken:
Heb je aanstaande zaterdag nog een plaats in jouw agenda?
Kom dan gezellig aanschuiven Bij Oma Dee!
We maken een mini album, waarin tot 15 foto's van ongeveer 10x10 cm plaats hebben.


Meer informatie over deze workshop vind je HIER.

Ik wens jullie een mooie lentedag - filled with love!

Groetjes,
Judith

2 opmerkingen:

  1. Heel gaaf deze kaart, Judith! Goeie inspiratie voor het pakket weer :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh prachtig! Die nuvo drops staan al op mijn lijstje:)

    BeantwoordenVerwijderen