donderdag 16 maart 2017

IP en SED

Hé hallo!
Volgende maand komt er alweer een nieuwe iDEE&post! Met allemaal mooie spulletjes!
Nu nog een kaartje met de IP van de afgelopen keer. Ondanks het Valentijns thema, ook prima te gebruiken voor andere kaartjes.


Ik heb voor de achtergrond een vel van de paperpad gebruikt. Daarop een vlak uit Cardshop gestanst en daar een collage gemaakt van diverse strookjes. Dit zijn allemaal stickertjes die ook in het pakket zaten. Daarop (en dit idee heb ik van Miranda) een tekst uit glanskarton, ook in dat pakket.
Deze tekst ook nog een paar keer uit zwart cardstock, gesneden om het zo iets dikker te maken. Passende sequins en de NUVO pearl drops voor wat bling ;-)


Voor de Scrap Every Dee mocht ik de lift uitzoeken. Deze sprak me aan door de LO, maar zeker ook door het kleurgebruik. Zo mooi gedaan!


Ik heb ook een poging gedaan. Met m'n eigen favo kleurtjes, omdat ik deze LO's ook wel inlijst en een tijdje in huis zet.
Een lieve foto, op het strand, genietend van het zonnetje.

Wat genieten we nu ook van het zonnetje he?! Heerlijk, het voorjaar is begonnen!

Geniet ervan!
Groetjes Cornelie


6 opmerkingen:

  1. Hoi! Heel gaaf, je kaart en de LO's .
    Je kunt zeker meerder kanten op met dit papier. Binnenkort plaats ik er weer een, geen Valentijn wel vol liefde!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Cornelie! Zowel de kaart als de LO!
    Het is zeker mooi papier, alleen ben ik er nog niet zo erg aan toegekomen, door omstandigheden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Cornelie! Vind je kaart super leuk en gaaf alvast weer wat inspiratie voor de workshop :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de tapejes zo te verwerken op een kaart, goed idee! En je LO is prachtig, mooi foto, gave kleurtjes: Top!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gedaan Cornelie! Zowel de kaart als de LO zijn prachtig. Het zonnetje is helaas weer verdwenen maar het was wel echt weer geniet hè, donderdag?!

    BeantwoordenVerwijderen