dinsdag 7 maart 2017

Schetsuitwerking SED

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Cornelie heeft voor het actuele Scrap EveryDEE pakket een schets gemaakt. Deze week laten Cornelie en ik onze uitwerkingen zien.




Van het papier ben ik helemaal gecharmeerd. Er ziet een mooie glans overheen.
Helaas is het mij niet gelukt om deze goed in beeld te krijgen...

Werk jij graag met een schets?
Doe je met ons mee?
Laat je werken zien en link je layout bij reacties. We komen graag naar je scrapbook pagina kijken.

Tot donderdag, DEE-dag.

Groetjes, Judith


1 opmerking:

  1. Hallo Bij Oma Dee,

    Ik werd zo enthousiast van jullie sketch dat ik een video heb opgenomen voor mijn Sketch Woensdag. Ik heb natuurlijk jullie site erin verwerkt!

    https://www.youtube.com/watch?v=d7c4oNMItA4

    Voor meer foto's verwijs ik jullie graag door naar mijn blog www.bynoek.nl

    Fijne dag!

    Liefs,
    Anoek

    BeantwoordenVerwijderen