donderdag 23 maart 2017

Workshop embossing folders

Hé hallo, leuk dat je weer langs komt op DEEday!

Afgelopen zaterdag crosste ik weer naar Bovenkarspel om een workshop met embossingfolders te geven. We hadden weer een grote groep, erg leuk en gezellig.
Ik had vier kaarten gemaakt, dus de dames konden aan de bak!


Een eenvoudige manier om te beginnen, maar door het kleurgebruik toch een ander effect!



Het gedeeltelijk embossen, dit zag ik ooit bij GerJanne op haar blog. Super leuk deze tecniek.


Door ander materiaal te embossen kom je tot verrassende resultaten. Gewoon proberen!


Iedereen was zo lekker bezig!



Dit is ook een grappig effect. Pak een waskrijtje en kleuren maar. Ook met deze techniek weer veel variatie mogelijkheden.

Ik had nog meer ideeën, maar deze ga ik gebruiken voor een workshop in het najaar, dan organiseren we een embossing workshop 2.

Waar zouden jullie nog wel eens een workshop in willen volgen?
Zet het onder dit bericht, of op de Facebook pagina van 'Bij Oma Dee'.
Ik ben benieuwd!

Bedankt, en een fijne dag!

Groetjes Cornelie

11 opmerkingen:

  1. Wat een gave effecten, heel mooi allemaal! We (Nel en ik) hebben vorige week afgesproken om in het najaar weer es richting het noorden te rijden, dus wie weet.... ik vind dit wel interessant!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee! Super gezellig Colien!

      Verwijderen
    2. Dat vinden wij heel leuk Colien, ik zeg doen!

      Verwijderen
    3. Dan kom ik ook, wat een leuke workshop is dit weer!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke embossingkaarten, Cornelie, dat nodigt uit om weer eens iets met de embossingfolders te gaan doen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaartjes, mijn embossingfolders happen stof.... Daar moet iets aan gebeuren :-) Dit geeft ideeën, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal zo gaaf! Het is mij nog nooit gelukt om een workshop over shaker kaarten te volgen. Als dat nog eens wordt gepland....:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik wel al eens gedaan. Wil het best nog eens plannen hoor Stella!

      Verwijderen
  5. Leuk gedaan Cornelie, wat een gave variaties! Ik houd de workshop-agenda voor het najaar in de gaten :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen