donderdag 20 april 2017

Scrappen!

Hé hallo!

Leuk dat jullie er weer zijn op DEEday!

Vandaag een post over Scrappen. Kaarten maken is echt mijn ding, maar zo zoetjes aan heeft Nadine mij ook aan het Scrappen gekregen. Erg leuk om te doen! Ik heb zelfs afgelopen zaterdag een workshop Scrappen in een lijstje gegeven. Onderaan dit bericht een collage van de resultaten!


Hier heb ik nog een uitwerking met de laatste Scrap EveryDEE. Deze foto ademt gewoon zomer. Een ijsje eten in de schaduw. Heerlijk met je blote bilderitsje op het stoepje, parasol op de achtergrond en bloemen op de voorgrond. Een heerlijke foto vind ik het, en deze móest natuurlijk gescrapt!


Door de schaduw vond ik het zwart goed passen. Ik heb d eletters met foam gestanst, ook leuk om voor je teksten te gebruiken!


De ijsjes zijn stempeltjes uit eigen voorraad. Gekleurd in de kleurtjes van het papier, uitgeknipt en je hebt leuke bijpassende plaatjes.

Zoals ik al zei, hier een collage van de lijstjes die er afgelopen workshop zijn gemaakt.


Het was een super leuke dag, een gezellige groep, en iedereen heeft een mooi resultaat gemaakt.
Blij naar huis dus! Voor herhaling vatbaar!

De nieuwe Scrap EveryDee komt de volgende maand weer uit, en deze is weer leuk!
Die wil je hebben!

Fijne dag nog!
Groetjes Cornelie





2 opmerkingen:

  1. Zo'n schattige foto! En wat leuk die foam letters. Die kun je natuurlijk ook gewoon zelf maken, slim!

    De resultaten van de workshop zijn ook super. Mooie lijstjes zijn het geworden. Leuk dat je het scrappen toch zo oppakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lijst Cornelie, lekker zomers! En tof om alle lijstjes van zaterdag nog even bij elkaar te zien! Gaaf :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen