dinsdag 2 mei 2017

Inspiratie DEEnsdag: Pillowbox


Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.


Het iDEE is niet nieuw, de uitvoering ook niet: de pillowbox.

Er zijn wel dies op de markt, waarmee je makkelijk en snel een pillowbox kunt stansen, van Lawn Fawn bijvoorbeeld. Maar je kunt zo'n doosje ook prima zelf maken, handig omdat de maat aan het cadeau aan te passen is.

Voor onze Creative Date vorige week zaterdag heb ik voor Miranda, Cornelie, Dora, Jacqueline en Stella een tube zonnebrandcrème in pillowboxen verpakt en eenvoudig van een label en touwtje voorzien. 




Gestempeld heb ik met diverse kleuren inkt,
Hemp Cord en NUVO Crystal Drops als extraatje.

Wil je weten hoe je zelf een pillowbox kunt maken?
Laat het ons dan weten en ik zal zo snel mogelijk een fototutorial plaatsen.

Ik wens je een zonnige DEEnsdag!

Groetjes, Judith

4 opmerkingen:

  1. En in het echt zijn ze nog mooier:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk en vrolijk, mooie cadeautjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk! (nu maar hopen dat ze die crème ook nodig gaan hebben!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en vrolijk! En ik hoop ook dat de zonnebrandcrème snel nodig zal zijn...
    Ik ben wel benieuwd naar je tutorial!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen