dinsdag 16 mei 2017

Inspiratie DEEnsdag: Vogelhuisje

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Het voorjaar is mijn favoriete seizoen. De natuur die ontluikt, het jonge groen, vogeltjes fluiten, af en toe een warme zonnige dag en het vooruitzicht op zomer en vakantie - om vrolijk van te worden!

De paperpad uit de actuele iDEE&post heeft ook van die vrolijke kleuren.
Vooral het citroen-kleurige geel sprak mij direct aan.

Daarom mocht het een prominente plek krijgen op mijn creatie. Ik koos voor een vogelhuisje. Want ja, doosjes maken, daar houd ik van (-;



Hallo Lente!
De vogels, die druk zijn met het bouwen van een nest, die eitjes leggen en uitbroeden, geduldig wachtend tot hun vogelbaby's  uit de eitjes komen om ze vervolgens te kunnen voeden.
Druk heen en weer vliegend met iets lekkers in hun snavels.



Is het niet genieten?!

Gebruikte materialen:
Designpapier en stempelinkt: iDEE&post #2

Ik wens jullie een super mooie LENTEDAG!

Groetjes,
Judith

PS: de (foto) tutorial van de pillow box houden jullie tegoed


4 opmerkingen:

  1. Guten Morgen liebe Judith,
    dein Vogelhuisje ist ja sowas von niedlich und schön, ach herrlich anzusehen ;)
    Ganz liebe Grüße, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vogelhuisje in deze kleur geel. Inderdaad, wat mooi dat je zo koolmeesjes hebt in het vogelhuisje. Dat is zo leuk om te zien.
    Hier zijn de zwaluwen weer gekomen, kijken om hun nesten hier bij de schuurmuur te kunnen bouwen/vernieuwen. Elke dag komt er een randje van klein stukje grond/modder bij. En dat is met een doel(denk ik) want als ze het hele nest gelijk gaan doen is de modder te nat en wordt het zwaar en zakt alles in of valt van de muur. Eerst een randje dan drogen dan weer een randje, totdat het nest klaar is. Slim hé. En
    wel eigenlijk heel logisch om zo dan hun nest te bouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles mooi, jouw huisje, maar die foto's, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk vogelhuisje heb je gemaakt, Judith. En wat knap dat je je meesjes bij je echte vogelhuisje hebt weten te fotograferen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen