donderdag 11 mei 2017

Moederdag inspiratie!

Hé hallo, leuk dat je er weer bent op DEEday!

Deze week moederdag inspiratie! A.s. zondag is het moederdag, en wie weet denk je wel, O wat gaan we deze keer weer eens verzinnen. Naar mijn idee hoeft het allemaal niet groot of duur te zijn, meer laten zien hoe lief je je moeder vindt en daar extra aandacht aan besteed. Toch?


Degene die de iDEE&post krijgen hebben deze cadeau envelop al gezien. Ik heb dit eenvoudig gemaakt door een stuk cardstock in drieën te verdelen, en de laatste flap te bewerken met een border die-namic. Zo krijg je al snel een mooi effect. Een grote bloem, en bijpassende tekst en daarin heb ik een briefje gestopt waarin ik mijn moeder uitnodig voor een dagje naar de Hortus tuinen in Alkmaar. Maken we er een gezellig dagje weg van!


Een poosje terug plaatste ik een bericht met een tutorial om deze leuke knal bonbon te maken.
Gemist? Je kan dit hier terug lezen. In dit doosje heb ik een zakje bloemen zaad gestopt. 


Als laatste deze verpakking gemaakt. Deze heb ik jaren terug al eens op mijn eigen blog laten zien, weliswaar in een totaal andere stijl én gemaakt van toiletrollen! Omdat ik deze graag van het mooie Vellum papier van Echo Park wilde maken heb ik deze zelf gemaakt. Een voorbeeld vond ik hier.


Gevuld met deze mooie chocolaatjes, deze verkopen we op mijn werk!
Met liefde en aandacht gemaakt, en dat maakt zelf gemaakte cadeautjes nou zo bijzonder!
Hopelijk wat inspiratie voor jullie.

Fijne dag allemaal, een gezellige moederdag en ik begrijp dat dat helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend is.

Groetjes Cornelie



2 opmerkingen: