donderdag 18 mei 2017

Schets!

Hé hallo,

gezellig dat je er weer bent op DEEday!

Een schets, gemaakt voor de iDEE&post, heb ik ook uitgewerkt. Misschien vind je het ook leuk om met deze schets aan de slag te gaan. Benieuwd wat jij hier mee gaat maken!

De schets heb ik best letterlijk genomen. Ik hou nou eenmaal van cirkels, dus heb dat lekker zo gelaten. De achtergrond geb ik geëmbosst, en dat gemat op Vellum.


De cirkels met 3-d tape opgeplakt en daar de tekst weer op. Vlindertjes om het een beetje speels te maken. De epoxy dots komen nog van een eerdere iDEE&post.



Deze tweede kaart is niet een uitwerking van de schets, maar ik denk dat de schets toch nog een beetje in mijn hoofd zat, want het heeft er toch een beetje van weg vond ik.


De cadeautjes, stempels van Karin Joan, heb ik gepaperpieced. Altijd leuk om te doen vind ik.
Hier weer alle stippel papiertjes gekozen.
Door de tekst leuk om aan een cadeau te hangen ;-)
Kleine labeltjes komen uit eigen voorraad, maar paste zo leuk!
Mix and match en 'Use your stuff' ;-)

Gezellige dag!

Groetjes Cornelie



4 opmerkingen:

  1. Geweldige kaartjes! Het eerste kaartjes vind ik echt knap bedacht! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerking van de sketch, Cornelie, ik kom er steeds niet toe...maar wie weet :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee erg leuke kaartjes!! De sketch is ook leuk, daar kan ik ook wel wat mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes weer Cornelie, en de schets is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen